Adrese contact: e-mail:casagravor@gmail.com
facebook: "lizzy tunc"

Daca doriti sa revedeti videoclipul CaSa Gravor - jewlery collection 2011, intrati aici:

luni, 21 noiembrie 2011

"Swirl ring"

De top zilele acestea 
este noul meu inelus-invartecus.. "Swirl ring"
I-am pus diferite pietre semipretioase 
si am rasucit la sarma multa multa.....
Si cum sarma este groasa, de 1.2 mm a trebuit sa folosesc si noua mea achizitie, 
burghiul diamantat pentru largit perlutele si alte margelutze, 
fara de care visul meu de a face un inel rezistent.. 
ar fi ramas dorinta.


 "Swirl ring" - inel reglabil
 placat cu argint si pietre semipretioase, la alegere: 20 ron/buc


Si chit ca e un produs handmade, 
poate sta onorabil pe orice suport de bijuterii profesionist, 
intr-un magazin de renume de bijuterii, asa cum l-am prins in fotografiile de mai sus, hi,hi....

Swirl, darling, swirl...!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu