Adrese contact: e-mail:casagravor@gmail.com
facebook: "lizzy tunc"

Daca doriti sa revedeti videoclipul CaSa Gravor - jewlery collection 2011, intrati aici:

duminică, 27 noiembrie 2011

ANASTACIA's tiara

Iata si prima mea incercare in domeniul tiarelor.....

De mult imi doream sa fac una, dar nu s-a ivit ocazia ....

Acum, insa, mi s-a cerut o tiara
pentru Balul Bobocilor organizat de Universitatea din Oradea
Si cum n-am vrut sa semene a coronita de mireasa, 
am ales o idee de tiara clasica, 
gen Romanovi ...

cu ametist, perla de Mallorca si cateva cristale Swarovski .....
Am lucrat la ea neintrerupt.. 9 ore...

Nu stiu cand a trecut timpul.. 
stiu doar 
ca era 6 seara cand am inceput si ... cand am pus clestele jos, era deja 3 dimineatza ....


E o tiara puternica, plina, cu o piesa centrala demna de o printesa adevarata.



In data de 6 dec va fi concursul...

Oare, cine o va purta?


Anastacia's tiara - detaliu 
tiara executata din sarma placata cu argint, cu insertii de ametist, 
cristale swarowski, margele metalice stardust 
si o perla de Mallorca lila de cca 20 mm.

Pret estimativ 250 ron.


Asteptam poze cu " Miss Boboc"......

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu