Adrese contact: e-mail:casagravor@gmail.com
facebook: "lizzy tunc"

Daca doriti sa revedeti videoclipul CaSa Gravor - jewlery collection 2011, intrati aici:

miercuri, 22 iunie 2011

Cercei "Atrium elf"

Am tot vazut in filme
stilul acela de cercel de-a lungul urechii, 
ca de printese sau spiridusi 
si care dau un aer aparte, misterios, purtatoarei.

Avantajul este ca nu e nevoie de gauri in urechi, 
deci oricine il poate purta.

Dezavantajul e ca n-am intalnit 2 urechi la fel, 
deci modelele de ear cuff trebuie adaptate puternic la fiecare om in parte.

Iata aici un exemplu, pentru fiica-mea, 
facut in cadrul Targului de Artizanat Urban Arad, iunie 2011.



Cercel ear cuff  "ATRIUM ELF"
sarma argintata cu cristale swarowski negre - 25 ron/buc sau 40 ron/set.

Cum se monteaza: 


Daca este bine montat, cercelul sta lejer pe ureche, nu se simte la purtare.


Si iata un spiridus de fata, happy cu noua ei achizitie...


Viata poate fi si interesanta, nu-i asa?
Spirit jucaus, inima de aur....


Un comentariu:

  1. Ma intereseaza f mult acest model. Imi puteti spune de unde il pot achizitiona? Adresa mea este: n_lavinia84@yahoo.com. Multumesc anticipat...

    RăspundețiȘtergere