Adrese contact: e-mail:casagravor@gmail.com
facebook: "lizzy tunc"

Daca doriti sa revedeti videoclipul CaSa Gravor - jewlery collection 2011, intrati aici:

joi, 20 octombrie 2011

"Moondance" - bracelet

In ultimile 3 zile, 
cat am lucrat la aceasta bratara, am ascultat Nightwish, "Moondace".
Si iata ce a iesit....


Piatra mare, de 50 mm, de OPAL, rotunda ca o luna plina si stralucitoare in noapte...
O bratara opulenta, pentru o mana regala.....

Cum se putea numi altfel decat

"Dansul lunii"
                                                                                                                      de Nichita Stanescu


Nu stiu de ce,
dar parca imi place mult noaptea
cand luna isi dezvaluie fatza....

Imi plac stelele
si jocul lor pe langa Luna.
Probabil ca luna
este vestitotul sentimentelor
La adapostul luminii sale
se nasc, traiesc si mor sentimente....

Oricum, luna este asociata cu psihicul si imaginatia
cu trairile intime
cu emotiile si starile interioare
Luna are o mare influenta asupra tuturor
la mine e deja dependentza...

Nu-mi place intunericul
Ci doar lumina lunii
Este o lumina patrunzatoare
"Luna este martorul momentelor de sensibilitate umana"...


Suntem doi si singuri si-n loc de inima ne bate luna!



Ce as putea sa zic mai mult???


"Moondance "- bracelet 

bratara catusa cu piatra semipretioasa OPAL 
montata in retea de sarma placata cu argint, 
lucrat integral manual.
Pret 120 ron
- unicat! -




E o senzatie stranie de atemporal cand ma uit la aceasta bratara......
Piatra de opal, de 50 mm iti fura privirea indiferent ce ai face....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu