Adrese contact: e-mail:casagravor@gmail.com
facebook: "lizzy tunc"

Daca doriti sa revedeti videoclipul CaSa Gravor - jewlery collection 2011, intrati aici:

joi, 6 octombrie 2011

"Fear God, honor the Queen!"

Eveniment regal in Arad: 
lansarea CD-ului „Muzica Regelui” realizare a Editurii Curtea Veche
– un omagiu adus Regelui Mihai I -
cu ocazia celei de-a 90 aniversări.


"În spaţiul elegant şi generos al parterului de la Atrium Mall, 
prezenţa ASR Principesa Moştenitoare Margareta
şi a ASR Principele Radu ai României 
au adus acel aer nobiliar inconfundabil al spiritelor regale." 

- cam asa au scris ziarele.....

ASR Principesa Moştenitoare Margareta
şi ASR Principele Radu ai României 

si da, au avut muulta dreptate....
A fost liniste, sobrietate, respect si admiratie....

A fost diferenta colosala fata de ce s-a intamplat acum 2 saptamani, 
cand au fost reprezentanti de partide politice in aceeasi locatie, 
sau, nu mai zic de vacarmul spectacolelor de street dance de acum o luna.....

Cel mai mult m-a impresionat un grup de batranei, adusi cu insotitori de la azil, sa vada Casa Regala.... 
Asa, in saracia si tristetea lor de oameni uitati de vreme, 
fiecare incercase sa-l onoreze pe Rege in felul lui...
Cat au putut s-au aranjat, s-au imbracat frumos, de sarbatoare.
Inima lor simtea momentul, prezentul, Casa regala.


Si atunci mi-am pus intrebarea: "Cati dintre noi isi vor mai aduce aminte macar, peste 40-50 de ani, de conducatorii nostri de azi? Si daca da, ii vom onora sau vom da din mana a lehamite?"


Mi-am adus atunci aminte de bunicii mei, care povesteau cu drag si respect despre Casa Regala...

Si, intr-un impuls venit firesc 
am ascultat cu atentie discursul calm, elegant si prietenesc al Principelui Radu, 
m-am bucurat de autografele primite pe CD-ul



- coperta CD -





autografele regale  ......


Iar din partea mea, cu respectul cuvenit 
am daruit Altetei Sale Principesa Margareta un pandantiv facut de mine, 
placat cu aur si o piatra semipretioasa deosebita,
un peridot, 
simbol al prosperitatii si fericirii!




"Fear God, honor the Queen!"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu