Adrese contact: e-mail:casagravor@gmail.com
facebook: "lizzy tunc"

Daca doriti sa revedeti videoclipul CaSa Gravor - jewlery collection 2011, intrati aici:

miercuri, 14 decembrie 2011

I love you, Crafty.ro!


Crafty.ro? Pot spune ca-i sunt datoare vanduta, hi,hi...

Evolutia mea rapida din ultimul an i-o datorez 100%!
Si nu exagerez deloc.

De ce?
Pentru ca eram noua pe piatza de handmade. 
Pentru ca ezitam si pentru ca mi se parea ca voi fi "palita dintr-o lovitura" de monstrii sacri ai handmade-ului romanesc.
Si cum era inghesuiala mare pe breslo.ro, ca intr-un bazar turcesc... am preferat sa nu.
Sa nu ma amestec in gloata unde nu distingi "om de cetatean", cum ar fi zis Caragiale....

Si iata ca am dat peste un "shining new" site care se numea CRAFTY.ro
Imi placea cum suna. 
Ceva cald, prietenos, nepretentios, cu iz de vanilie si scortiosara.... cam asa il vedeam, hi,hi...

Am postat primele mele produse, rapid si usor, toate butoanele fiindu-mi la indemana....
Apoi am dialogat cu administratorii site-ului
M-au incurajat sa-mi imbunatatesc imaginea, sa-mi cizelez blogul , stilul, prezentarea....
Rezultatul a fost spectaculos...

Daca, dupa un an de blog chior aveam vreo 200 de vizitatori, acum am aproape 15 000...
Comenzile primite de pe Crafty.ro le-am onorat la timp si sunt mandra de feedback-urile primite:

Feedback-ul clientului


Cool! va multumesc frumos! astazi am primit cerceii , sunt absolut fabulosi...iar seriozitatea dumneavoastra merita laudata....sunt incantata, cu siguranta mai vreau si altii:)))

sau
Cool! Foarte bine . Simplu si repede.




Dar si mai mandra am fost de alegerea facuta cand s-a deschis si rubrica de "furnituri crafty".....

Am gasit foarte repede si la pret bun uneltele si materialele dupa care tanjeam atata....

Iar dupa un an de munca intensa, cu prieteni seriosi si dedicati ma pot lauda cu urmatoarele:

- una din lucrarile mele a ajuns in top 10 Crafty


http://www.crafty.ro/produse






- "CaSa gravor" a devenit o firma cu activitatea principala "confectionarea de bijuterii fantezie"

- de 6 luni am deschis un mic atelier cu produse handmade in Mall Center in care vand numai produse facute de mine

- onorez in paralel si comenzile primite de pe crafty.ro

- pe cartea mea de vizita sta la loc de cinste www.crafty.ro



Si nimic din toate astea n-ar fi fost daca nu exista Crafty.ro !



As fi stat si azi si as fi migalit cu scule de 2 lei din obor,
pe un capat de sarma de bobinaj luata dintr-un frigider stricat, 
asteptand cate un targ cu taxe zero, pe marginea drumului,
 in praf si vant, sa vand o margica, ia acolo, 
macar sa nu ma fac de ras cand vin acasa la copii....



Concluzie?

In viata, toate se intampla mai usor cand ai oamenii potriviti langa tine.

Eu i-am gasit, si nu pot spune decat 

MULTUMESC, CRAFTY.RO!





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu