Adrese contact: e-mail:casagravor@gmail.com
facebook: "lizzy tunc"

Daca doriti sa revedeti videoclipul CaSa Gravor - jewlery collection 2011, intrati aici:

sâmbătă, 17 decembrie 2011

"Dear Santa"....



Azi am primit 
o mica "delegatie" de Mosi Craciuni si Craciunite (Santa's Helpers)
 in atelierul meu de confectionat podoabe din Atrium Mall, Arad.

M-au rugat sa ii ajut.

 Cica au primit scrisori din toata tzara
 de la fete tinere, mamici , bunici ba chiar si de la ceva sotisori mai atenti 
cum ca ar vrea
ca de Craciun 
sa primeasca macar un inelus, un cercelus de la Casa Gravor Arad!

I-am ascultat atenta,
i-am testat un pic cu privirea sa vad daca-s hotarati 
(pe Craciunita am si tinut-o o secunda in brate, in Jiltul-Viselor-Implinite) 
si apoi i-am trimis sa aduca sania, 
caci "avem di tatiii"...!!!


Anul acesta cat mai multe daruri de la Casa Gravor 
vor cobori din sacul lui Mos Craciun sub bradul frumos impodobit!


Facute cu drag, pentru cei cuminti si mult iubiti!



Iata si cateva momente surprinse de paparazzi "CIAO!"

















                                                    Ho! Ho! Hocus Pocus! Sa inceapa distractia!

                                                                           Here i came!

Un comentariu:

  1. Sarbatori fericite si multumim pentru sfatul Dvs.
    Am inceput si noi sa confectionam bijuterii din polimer si lumanari hand made. De cand ne-am intalnit ultima data in arad. Am studiat sfatul Dvs si am inceput deasemenea sa producem si sapun natural . Aici puteti vedea ce am creat noi pana acum. http://www.facebook.com/pages/Sunshine-Spring/299380546752529
    http://sunshine-spring-home-made.blogspot.com/

    Daca aveti nevoie de ceva am aici un link pentru dvs http://www.glorex.com/ . Daca vreti sa obtineti materii prime , spunetimi ce aveti nevoie si eu va trimit o lista cu linkuri de unde le puteti gasi / analiza. Noi suntem Alina Remes si Ionutz Butas , ne-am intalnit in complexul comercial in noiembrie.

    RăspundețiȘtergere