Adrese contact: e-mail:casagravor@gmail.com
facebook: "lizzy tunc"

Daca doriti sa revedeti videoclipul CaSa Gravor - jewlery collection 2011, intrati aici:

luni, 28 martie 2011

Nadia Comaneci - pentru o secunda.....

Acum vreo 2 saptamani am participat la un concurs online de creatii handmade. 
Tema era "Sunt artizan in Romania".
Noh, si cum mie imi plac provocarile, m-am pus pe treaba.
Si iaca la ce m-am gandit:



Argumentele au fost urmatoarele:

"Artizani are fiecare tzara in parte, iar produsele "nativilor americani" sau "nativilor sudafricani", de exemplu, se pot recunoaste oricand foarte usor.......


eu m-am gandit la ideea ca romanca handmade clasica nu lucreaza cu swarowski sau gemstone, nush ce, ca nu e specific romanesc, nici cu sarma, ca nu e vikinga ci cu margele marunte, ca pe vremuri.
"aseara ti-am luat margele/si-acum te vad fara ele"....
culorile traditionale sunt rosu-alb-negru
si floricelele marunte sunt cel mai des folosite  ca exprimare (cum au celtii nodul lor celtic si romanii/grecii spirala aia specifica, ce stiu eu ce...)
nu le-am distribuit simetric pt ca produsul handmade romanesc nu e perfect nici pe departe,  (fatza de nemti sau celti la care sunt simetrice si lustruite la perfectie)...dar dau si un pic de trecere in modernitate ......
si nici un model complex, pentru ca romancutza e saraca, simpla, vesela si naiva....
si nu set, romanca aia frumoasa din  "Ciuleandra"  nu poarta inele si bratari......la munca campului......doar la hora un lantz de margele .... care e ultragateala......."



cam asta e fost pledoaria, scrisa asa.. pe romaneste......








Si mare mi-a fost surpriza, la final, cand cei 3 membri ai juriului mi-au acordat notele: 10, 10, 1. 
M-am amuzat dar m-am si confuzat pe masura. 
Ce-as putea intelege, cum m-as putea raporta ?




Cel mai fain raspuns l-am primit azi, de la un prieten: 
"Ai patit ca Nadia Comaneci, in 1976, .... n-au prevazut tabela pentru 10......si de aia au dat 1, hi, hi....."


oricum m-am amuzat copios, poate chiar mai copios decat cel ce a comentat rezultatele concursului online..:


"Asta a fost tot, câștigătorii vor fi contactați, participanții – felicitați, membrii juriului – mulțumiți iar eu (bonus) am învățat că statutul artizanului în România este foarte, foarte confuz."


daca vreti detalii, aici aveti link-ul:
http://facutdemana.com/concursuri/rezultatele-concursului-sunt-artizan-in-romania/




noh, tot inainte, concursurile abia au inceput......

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu