Adrese contact: e-mail:casagravor@gmail.com
facebook: "lizzy tunc"

Daca doriti sa revedeti videoclipul CaSa Gravor - jewlery collection 2011, intrati aici:

sâmbătă, 26 martie 2011

My sweet "Portable bench"

Primavara aduce bucurie si speranta, viatza noua, putere, sanatate.
Gospodinele adevarate, furnicutze, aerisesc, spala, calca, fac curat prin toata casa, pun flori in glastre si "ciripesc" intre ele toata ziua....

Iar eu, ca un freelancer adevarat, mi-am spalat masina si mi-am facut un banc mobil de lucru, 
pe care-l voi cara prin tzara, 
pe unde se vor organiza expozitii si workshopuri handmade marca WWMP.
Acum, pe rafturi stau cuminti cutiutzele cu margele, 
la expozitie vor fi inlocuite de coliere si bratari de toate felurile......
Deh, vis de primavara....sau doar planificare?


Eu sunt foarte mandra de el si de tamplarul care l-a facut. Ii multumesc.

Spor la treaba, imi doresc, hi, hi...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu