Adrese contact: e-mail:casagravor@gmail.com
facebook: "lizzy tunc"

Daca doriti sa revedeti videoclipul CaSa Gravor - jewlery collection 2011, intrati aici:

sâmbătă, 19 februarie 2011

O mana de mare ajutor de Valentine's Day

Am avut o mana norocoasa. 
Cineva chiar vroia s-o cumpere pentru fiica ei. 
Dar era nepretuita, hi, hi.....


In Mall Timisoara am cunoscut cativa artisti plastici excelenti, care mi-au aratat lucrari pe masura. 
De la cercelusi papusi si brose vintage cu transfer de fotografie de epoca 
pana la bratari serpuite pe mana, ca in Lord of the rings.......sau pentru catwalk.....
Am ramas placut impresionata de ce am vazut desi cumparatori nu au fost foarte multi.

Mult mai populare pentru ei au fost pernutele si inimioarele chinezesti cu ceva scartza-scartza inauntru......
Sau vesnicul salam de biscuiti, acadele si napolitane defilate printre exponate......

Oricum, mi-am facut prieteni noi, de care sunt mandra.
Abia astept sa-i revad.
Tineri, talentati, visatori si optimisti.
Reteta pentru succes.

Le doresc multa inspiratie si spor!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu