Adrese contact: e-mail:casagravor@gmail.com
facebook: "lizzy tunc"

Daca doriti sa revedeti videoclipul CaSa Gravor - jewlery collection 2011, intrati aici:

marți, 10 iulie 2012

"Love me tender"


Va aduceti aminte de melodia "Love me tender" a lui Elvis Priesley ?

Am auzit-o de cateva ori la radio, in timp ce lucram la noul meu colier.
Si ... l-am adaptat melodiei...
... i-am aplicat fluturasi si cateva flori din argint tibetan
... l-am rasfatzat cu multe spirale din sarma placata cu argint...
Si, peste toate, i-am ales ca baza culoarea roz intens !

"Love me tender / love me sweet" ...



"Love me tender" - colier + cercei+bratara : 125 ron/set

din perle de sticla de 14 mm roz intens ,
charmuri din argint tibetan si spirale din sarma placata cu argint





- detaliu bratara -

Pozele-s facute intr-un dulce si dezarmant amurg de vara ...
"love me tender", darling....





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu