Adrese contact: e-mail:casagravor@gmail.com
facebook: "lizzy tunc"

Daca doriti sa revedeti videoclipul CaSa Gravor - jewlery collection 2011, intrati aici:

miercuri, 27 iulie 2011

"Vacanta in Grecia"......

Saptamana trecuta  a fost pentru mine un test de rezistenta. 
La caldura, oboseala si targ continuu.....
Pasajul din Piata Operei, Timisoara, ne-a fost gazda timp de 2 saptamani neintrerupt... 
"Targ", "targ", "targ", strigau fetele organizatoare si indemnau trecatorii sa ne viziteze.......
Am legat prietenii, am schimbat pareri si tehnici de lucru... nici nu stiu cand a trecut timpul......

Si totusi... e vara.

Toti ne gandim la vacanta, la bucurie si libertate.
Eu ma visez undeva in Grecia.... 
Acropole .... antichitate....legende... eroi ... zeite...... temple......

Iata un pandantiv in ton
facut din os slefuit si lacuit
imbracat in sarma de cupru pentru bijuterii, lacuita


Impletituta aduce aminte de stilul Ionic al coloanelor grecesti......



Este o piesa calda, atemporala, de vara, 
pentru o rochita de in, simpla si lunga, 
asortata cu niste sandale cureluse, impletite pe picior, 
asa cum aveau frumoasele antichitatii.....


pandantiv "Vacanta in Grecia" - 40 ron
(snur din faux suede cu incuietoare lucrata manual tot din cupru)

Un vis frumos, prins intr-un medalion......



2 comentarii:

  1. Ma bucur ca ai fost in Tm, ca am avut ocazia sa te cunosc si iti multumesc inca o data pentru ce ai lucrat pentru mine!

    RăspundețiȘtergere
  2. cu placere, draga mea... de miercuri pana duminica sunt iar in timisoara, tot in pasajul operei.....

    RăspundețiȘtergere