Adrese contact: e-mail:casagravor@gmail.com
facebook: "lizzy tunc"

Daca doriti sa revedeti videoclipul CaSa Gravor - jewlery collection 2011, intrati aici:

joi, 26 mai 2011

"Spy Spider" - bracelet

Mi s-a cerut o bratara... neagra. Pentru o liceeanca cu personalitate puternica.
Am combinat dantela cu lanturi, sarma argintata cu margele.. negre!... si o mica inimioara din argint tibetan inscriptionata cu ...."Made with love". 

A iesit o bratara catusa stil rock gothic.

Am "impletit" o retea de sarma " o panza " din care "fuge" un paianjen mare, negru si urat (ha, ha!) 
Dar e adorabila. 
Iar pe mana .... ai tendintza sa rasucesti incheietura 
in ideea de a urmari mica lighioana fugind cu piciorusele ei alea multe si negre......
Nici n-am apucat s-o pozez in detaliu... 
ca deja a si "fugit"... cu paianjenul ei cu tot....

Daca doresti una la fel, scrie-mi. 

Sau cu un scorpion, de ce nu?



"Spy Spider"- bracelet - 45 ron



Tu alegi!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu