Adrese contact: e-mail:casagravor@gmail.com
facebook: "lizzy tunc"

Daca doriti sa revedeti videoclipul CaSa Gravor - jewlery collection 2011, intrati aici:

vineri, 22 aprilie 2011

Tutorialul meu "HOW TO MAKE A WIRE HEART"

Am ramas datoare sa postez un tutorial pentru incepatori gen

"HOW TO MAKE A WIRE HEART".

In timpul targului organizat de martisor "I made this" ARAD

am facut cateva fotografii succesive, de la fatza locului
CUM se obtine o inimoara din sarma argintata.....

Azi le-a venit radul a fi postate......
Sper ca vor fi un ghid bun pentru incepatori....

Incepem:

am folosit sarma argintata de 1 mm, circa 12 cm (in functie de lungimea aleasa, inimoara iese mai mica sau mai  mare)


cu clestele de bucle prindeti sarma, cam la 5 mm distanta de mijlocul ei, 
in asa fel incat sa fie putina diferenta de lungime
intre cele 2 parti, stanga-dreapta


indoiti sarma in "V" cam atat cat doriti sa fie de "ascutita" baza inimioarei create


pe latura mai scurta a sarmei, faceti la capat o bucla cu ajutorul varfului clestelui, ca in poza


cu baza clestelui de bucle, faceti o bucla mai mare, in forma de jumatate de inima, 
asa ca in poza de mai sus..... 


la celalalt capat, faceti o mica bucla spre interior, cu varful pantentului, ca in poza
atentie! ca bucla sa fie rotunda si nu ovala, pentru ca ea va determina forma finala a inimioarei......


cu patentul de presat incepeti sa rasuciti sarma, pentru a forma o spirala dragutza......


cam asa arata la inimoara noastra....


Pentru intarire sau pentru un efect mai interesant, 
inimioara va fi batuta usor cu ciocanul cu cap rotund pe o nicovala fina. 
se va obtine un "efect de ciocan",
 care o va face mai stralucitoare, reflectand lumina in diferite unghiuri ....

Inimioara este gata!


In aceasta faza se pot adauga la baza ei, diferite margele, 
pietre semipretioase, perlutze, 
functie de dorinta fiecareia

sau se pot folosi ca si charmuri , pentru bratari, asa simple, doar cu efectul de ciocan aplicat...




fiind de 1 Martie i-am pus o pietricica mica, cat eye verde pal, si un snur de martisor......


Am prins snurul cu o capsa de cartonasul special pegatit..


Asa a aratat martisorul meu, anul acesta, pentru toate fetele frumoase din Arad.

Is'n it lovely?



daca v-a placut tutorialul meu, astept mesaje. caci cine stie, poate mai facem.....

Spor la sarmulit!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu