Adrese contact: e-mail:casagravor@gmail.com
facebook: "lizzy tunc"

Daca doriti sa revedeti videoclipul CaSa Gravor - jewlery collection 2011, intrati aici:

miercuri, 26 ianuarie 2011

Twenty six - 26

 Google spune asa:

"In mathematics-26 is the only single number between a square (25 = 52) and a cube (27 = 33). A    rhombicuboctahedron has twenty-six sides.

In science - 26 is the atomic number of iron

History - 26 is the gematric number of the name of the God of Israel – YHWH "

Intotdeauna am avut o fascinatie pentru numarul 26. Nu stiu de ce. Poate mai mult din superstitie, fiind, de fapt, dublul lui 13 pentru mine.

Stiu doar ca in timp si spatiu am constatat ca in data de 26, nu conteaza a carei luni a anului,  se intampla lucruri interesante:  data cand m-am inscris la facultate, data cand am depus actele de casatorie, data cand am trimis la o editura prima mea povestire.. data cand...., data cand......

Azi e un nou "26". Si nu se dezminte. 

Cineva mi-a facut o bucurie. M-a facut sa ma simt mandra de munca mea de pana acum. Si ma obliga in acelasi timp.

A publicat un mic interviu cu "Lizzy Tunc", asa cum e ea, perseverenta in visare.

''Interviu pe Facut De Mana.com - Blog Handmade''


Si pentru asta ii multumesc.

 

 

 


 


 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu