Adrese contact: e-mail:casagravor@gmail.com
facebook: "lizzy tunc"

Daca doriti sa revedeti videoclipul CaSa Gravor - jewlery collection 2011, intrati aici:

luni, 22 noiembrie 2010

Colier "Craiasa Zapezii" reloaded

Azi am fost la fotograf. Am realizat inca un colier viking "Craiasa Zapezii" cu insertii noi. 
Si cum umilul meu aparat foto nu poate da maretia acestei lucrari in care am impletit peste 40 m de sarma argintata am hotarat sa-i dedic o jumatate de ora din timpul meu si sa-l scot la plimbare pana la cel mai bun fotograf din Arad.
Rezultatul il prezint mai jos.
Colier "Craiasa Zapezii" din sarma argintata cu insertii de cat eye alb-opal
pret 150 ron/buc, saculet organza cadou

Un cadou ideal pentru pretentiosi, de sarbatori, onomastice sau viitoare miresici....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu